Retourneren en Garanties

Retourneren:

Je hebt een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden.Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor je eigen rekening.

Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren en terugbetalen. Tevens kan je gebruik maken van het modelformulier ( zie einde algemene voorwaarden).

Pakshop vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij Pakshop aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. Pakshop gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument

Wat te doen bij een verkeerde levering?

Heb je een verkeerde levering ontvangen, neemt dan contact op met onze klantenservice via mail; info@pakshop.n; of telefoonnummer: 026-3232912  Onze medewerkers helpen je graag verder en lossen dit probleem direct met je op.

Wat te doen bij een defect product binnen de garantie periode?
Op alle elektronische producten heb je ten minste één jaar garantie (met uitzondering van de producten van het merk CHI, hierop heb je twee jaar garantie op de elektronica. Stuur het defecte product retour met een kopie van je factuur en het ingevulde retourformulier.

Stuur het product samen met de formulieren retour naar:

PAK Arnhem
Weverstaat 17
6811 EL Arnhem

Download hier het retourformulier:
Formulier 

Vergeet niet het pakket voldoende te frankeren!
Retourzendingen die ongefrankeerd of onvoldoende gefrankeerd naar Pakshop worden gestuurd, worden niet door ons geaccepteerd. Tevens raden we je aan om het pakket te verzekeren. Je bent namelijk zelf aansprakelijk voor de retourzending. Je klacht wordt binnen drie dagen na ontvangst in behandeling genomen en opgelost.

Hoe een product retourneren dat niet bevalt?
Heb je online een product aangeschaft en het voldoet niet aan je verwachtingen? Stuur het product dan naar ons terug. Je dient het product binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren (hiervoor geldt de datum van ontvangst die bekend is bij PostNL/DHL ). Het product moet in verkoopbare staat zijn. De kosten voor het retourneren zijn voor rekening van de koper. Na ontbinding zal Pakshop het aankoopbedrag binnen 14 dagen terugstorten op je rekening.

Welke producten kan ik niet retourneren?
Enkele uitsluitingen voor retourzendingen zijn de kleurboeken van leveranciers, pruiken, die uit de verpakking en bescherm net zijn gehaald, haarextensions, die uit de verpakking gehaald zijn, waarvan de verzegeling (gouden elastiekje) is verbroken en verbruiksartikelen die al geopend zijn, of waar de verzegeling van verbroken is, zoals shampoos, conditioner, gel, wax etc. Deze producten kunnen niet worden geretourneerd.

Stuur het product retour met een kopie van je aankoopfactuur en het ingevulde retourformulier naar:

PAK Arnhem
Weverstaat 17
6811 EL Arnhem

Staat je vraag er niet bij of heb je een andere vraag? Neem dan contact op met onze klantenservice via telefoonnummer: 026-3232912  of per e-mail: info@pakshop.eu.