Retourneren en garanties

Je hebt het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien je gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@pakshop.nl Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten.

Waar moet ik rekening mee houden?

  • Wat te doen bij een verkeerde levering?


    Heb je een verkeerde levering ontvangen, neemt dan contact op met onze klantenservice via mail; info@pakshop.nl of telefoonnummer: 026-3232912  Onze medewerkers helpen je graag verder en lossen dit probleem direct met je op.
  • Wat te doen bij een defect product binnen de garantie periode?

    Op alle elektronische producten heb je ten minste één jaar garantie (met uitzondering van de producten van het merk CHI, hierop heb je twee jaar garantie op de elektronica. Stuur het defecte product retour met een kopie van je factuur en het ingevulde retourformulier.
  • Stuur het product samen met de formulieren retour naar:

    PAK Arnhem
    Weverstaat 17
    6811 EL Arnhem
  • Download hier het retourformulier:

    Formulier
  • Vergeet niet het pakket voldoende te frankeren!

    Retourzendingen die ongefrankeerd of onvoldoende gefrankeerd naar Pakshop worden gestuurd, worden niet door ons geaccepteerd. Tevens raden we je aan om het pakket te verzekeren. Je bent namelijk zelf aansprakelijk voor de retourzending. Je klacht wordt binnen drie dagen na ontvangst in behandeling genomen en opgelost.
  • Welke producten kan ik niet retourneren?


    Enkele uitsluitingen voor retourzendingen zijn de kleurboeken van leveranciers, pruiken, die uit de verpakking en bescherm net zijn gehaald, haarextensions, die uit de verpakking gehaald zijn, waarvan de verzegeling (gouden elastiekje) is verbroken en verbruiksartikelen die al geopend zijn, zoals shampoos, conditioner, gel, wax etc. Deze producten kunnen niet worden geretourneerd.

Overige info

  • Hoe een product retourneren dat niet bevalt?

    Heb je online een product aangeschaft en het voldoet niet aan je verwachtingen? Stuur het product dan naar ons terug. Je dient het product binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren (hiervoor geldt de datum van ontvangst die bekend is bij PostNL ). Het product moet in verkoopbare staat zijn. Een verbruiksartikel retourneren is niet mogelijk. Dit geldt voor producten als shampoos, conditioner, stylingsartikelen, handschoenen en dergelijke. De kosten voor het retourneren zijn voor rekening van de koper. Na ontbinding zal Pakshop het aankoopbedrag binnen 30 dagen terugstorten op je rekening.
  • Stuur het product retour met een kopie van je aankoopfactuur en het ingevulde retourformulier naar:

    PAK Arnhem
    Weverstaat 17
    6811 EL Arnhem
  • Staat je vraag er niet bij of heb je een andere vraag?

    Neem dan contact op met onze klantenservice via telefoonnummer: 026-3232912  of per e-mail: info@pakshop.eu.
    Algemene vragen of klachten;
    Heb je vragen, dan kun je ons per e-mail of telefonisch bereiken.
    Telefoon: 026-3232912  (maandag t/m vrijdag van 10:00 uur tot 17:00 uur)
    E-mail: info@pakshop.eu

    Ook voor klachten kun je op bovenstaand telefoonnummer of e-mail terecht. We nemen je klacht direct in behandeling. Binnen drie werkdagen ontvang je een reactie van ons.