Contact us
Levering en verzendkosten
Levering en verzendkosten Ook Pakshop wil de wereld gezond en GROEN, daarom laten wij de bezorging door https://www.fietskoeriers.nl doen.
UW PAKKETJES BEZORGD OP DE FIETS!
Fietskoeriers.nl is de eerste en enige pakketbezorger op de fiets met landelijke dekking.
Zo fietsen we de wereld groen
De stad is het domein van de fiets. Daarom rijden onze groengasauto's tot aan de rand van de stad en bezorgen we van daaruit onze pakketjes op de fiets. Zo verminderen we de verkeersdruk in de stad en beperken we de uitstoot van CO2 tot een minimum.
98% bij de eerste poging bezorgd
Het ontvangen van een pakketje van een webshop is iets superleuks. En niets is zo vervelend om langer te moeten wachten op een bestelling dan nodig. Bij Fietskoeriers.nl vinden we dat ook. Daarom zorgen we ervoor met persoonlijk contact en door net dat stapje extra doen dat een pakketje zo veel mogelijk bij de eerste afleverpoging bezorgd wordt. En dat werkt! 98% van onze pakketjes worden al bij de eerste bezorgpoging bezorgd! Fietskoeriers bieden tot 3xmaal toe uw pakketje aan.U ontvangt een berichtje als zij zijn langsgeweest en u niet thuis hebben aangetroffen.
Woont u in een gebied waar de fietskoeriers “nog” niet bezorgen, dan bezorgt DHL uw PAKSHOP bestelling.
Pakshop streeft erna bestellingen voor 17u gedaan, de eerst volgende werkdag bij u te laten bezorgen. Helaas hebben wij geen invloed op vertragingen bij het bezorgen van bestellingen door Fietskoeriers, DHL en Post.nl
Uw bestelling volgen:
Als uw bestelling door ons distributiecentrum is verwerkt ontvangt u hiervan altijd een bevestigingsmail. Wanneer er een track en trace-code op uw bestelling van toepassing is, wordt deze vermeld in de mail die u van ons ontvangt als uw bestelling is overgedragen aan de bezorgdienst.
Op brievenbuspost/enveloppen zit geen track en trace-code.
Vul hier uw fietskoeriers track en tracé-code in om uw pakket te volgen: https://www.fietskoeriers.nl
Vul hier uw DHL track en trace-code in om uw pakket te volgen: https://www.dhlparcel.nl/nl/volg-uw-zending?tc=JVGL03532959558013890221&pc=6511%20KG&lc=nl-NL
Verzendkosten:
Verzendingen binnen Nederland zijn altijd gratis bij besteding boven de € 50,00 Bestellingen naar het buitenland. Ook naar de meeste EU -landen versturen wij gratis bij besteding boven € 50,00 De verzendkosten worden aangegeven bij het plaatsen van de bestelling
Retourneren:
Je hebt een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden.Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor je eigen rekening.
Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren en terugbetalen. Tevens kan je gebruik maken van het modelformulier ( zie einde algemene voorwaarden).
Pakshop vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij Pakshop aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. Pakshop gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument
Wat te doen bij een verkeerde levering?
Heb je een verkeerde levering ontvangen, neemt dan contact op met onze klantenservice via mail; info@pakshop.n; of telefoonnummer: 026-3232912 Onze medewerkers helpen je graag verder en lossen dit probleem direct met je op.
Wat te doen bij een defect product binnen de garantie periode?
Op alle elektronische producten heb je ten minste één jaar garantie (met uitzondering van de producten van het merk CHI, hierop heb je twee jaar garantie op de elektronica. Stuur het defecte product retour met een kopie van je factuur en het ingevulde retourformulier.
Stuur het product samen met de formulieren retour naar:
PAK Arnhem
Weverstaat 17
6811 EL Arnhem
Download hier het retourformulier:
Formulier
Vergeet niet het pakket voldoende te frankeren!
Retourzendingen die ongefrankeerd of onvoldoende gefrankeerd naar Pakshop worden gestuurd, worden niet door ons geaccepteerd. Tevens raden we je aan om het pakket te verzekeren. Je bent namelijk zelf aansprakelijk voor de retourzending. Je klacht wordt binnen drie dagen na ontvangst in behandeling genomen en opgelost.
Hoe een product retourneren dat niet bevalt?
Heb je online een product aangeschaft en het voldoet niet aan je verwachtingen? Stuur het product dan naar ons terug. Je dient het product binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren (hiervoor geldt de datum van ontvangst die bekend is bij PostNL/DHL ). Het product moet in verkoopbare staat zijn. De kosten voor het retourneren zijn voor rekening van de koper. Na ontbinding zal Pakshop het aankoopbedrag binnen 14 dagen terugstorten op je rekening.
Welke producten kan ik niet retourneren?
Enkele uitsluitingen voor retourzendingen zijn de kleurboeken van leveranciers, pruiken, die uit de verpakking en bescherm net zijn gehaald, haarextensions, die uit de verpakking gehaald zijn, waarvan de verzegeling (gouden elastiekje) is verbroken en verbruiksartikelen die al geopend zijn, of waar de verzegeling van verbroken is, zoals shampoos, conditioner, gel, wax etc. Deze producten kunnen niet worden geretourneerd.
Stuur het product retour met een kopie van je aankoopfactuur en het ingevulde retourformulier naar:
PAK Arnhem
Weverstaat 17
6811 EL Arnhem
Staat je vraag er niet bij of heb je een andere vraag? Neem dan contact op met onze klantenservice via telefoonnummer: 026-3232912 of per e-mail: info@pakshop.eu.